Reklama v darčekových predmetoch


Reklamné darčekové predmety boli súčasťou marketingovej kampane spoločnosti a firiem už od nepamäti. Nejde o žiadnu novinku a prevrat v marketingu, ale ide o zaručený starý spôsob, ako môžete získať nových potencionálnych zákazníkov. Pravdepodobne sa aj u vás doma nájdu reklamné perá s potlačou stavebných spoločnosti, reklamné perá s logom právnikov či akákoľvek iná spoločnosť, ktorá sa rozhodne pre vývoj reklamy v podobe darčekových predmetov. Najčastejšie sa stretávame s reklamným perom. Prečo je tomu tak?

pero

Reklamné pero je mimoriadne obľúbený a najčastejšie používaný reklamný predmet. Pri reklamnom pere sa môžete spoľahnúť na nízku investíciu do kovového pera, ale vysokú efektivitu pri oslovení nových zákazníkov. Reklamné pero je súčasťou najmä firiem a spoločnosti, ktoré pracujú s administratívou a v kancelárskych priestoroch. V prípade reklamného pera je dôležité používať pero s vaším logom a vašimi údajmi v kanceláriách vašich zamestnancov, pero by malo byť súčasťou darčeka pre vašich zákazníkov a takisto by nemalo chýbať ani vo vašej ruke. Pri podpise každej zmluvy, pri vypracovaní rôznych projektov, reklamné pero s vašou reklamou by malo byť vašou súčasťou. Ako umiestniť reklamu na pero? Aj keď pero je pomerne malý predmet a má malú plochu, reklama môže byť účinná.

pero

Zamerajte sa na vaše logo a názov spoločnosti. Práve názov vašej firmy by mal byť dostatočne viditeľný. Takisto je dôležité udať kontakt v podobe emailu či telefónneho čísla. V dnešnej dobe sociálnych sietí je mimoriadne dôležitá reklama s odkazom na profil na Instagrame či Facebooku. Takisto môžete zahrnúť do reklamy vašu webovú stránku, kde môžu nový potencionálny klienti navštíviť vašu prácu. Vyberte si z množstva kvalitných reklamných predmetov na promodarceky.sk. Okrem predmetov tu rovno získate možnosť personalizovanej potlače.